7757-450

Operatorzy walczą o klientów jak mogą – pomysłowe reklamy, promocje i atrakcje pozwalające im zebrać w jednym miejscu jak największą ilość ludzi, którzy dobrze się bawiąc jednocześnie zapamiętają nazwę konkretnej sieci. Trzeba przyznać, że w tym roku dwóch operatorów, Plus i Orange, postarało się szczególnie…

Orange zaprasza nas w lipcowe i sierpniowe wieczory do kina pod gołym niebem, zaś Plus zachęca do tego, żeby sprawdzić się w najpopularniejszych grach na konsolach Wii i X-box, ściągnąć muzę z Muzodajni oraz zagrać w siatkówkę.

Większym echem na pewno odbiła się akcja Orange pod nazwą „Orange Kino Letnie”, która swoja popularnością zaskoczyła samych organizatorów. Widzów było często aż czterokrotnie więcej niż zakładano. Kino letnie zorganizowano w dwóch przeciwległych krańcach Polski, w największych ośrodkach wczasowych – w Zakopanem i w Sopocie.

Krupówki i sopockie Molo wieczorami zmieniały się w kinowe sale z góralskimi ławkami i leżakami plażowymi, gdzie widz mógł zobaczyć najciekawsze propozycje filmowe ostatnich lat. Co do repertuaru filmowego oczywiście można mieć zastrzeżenia, ale trzeba przyznać, że każdy powinien znaleźć w nim coś dla siebie.

Największe tłumy widzów pojawiły się oczywiście na tanecznym hicie „Step up” (jak widać moda na taniec we wszelkiej postaci jest w naszym kraju nieśmiertelna), ale także na  „Slumdog – Milioner z ulicy”, „To nie tak jak myślisz kotku”, „Sen Kasandry”, „Pulp Fiction”, „Frida”, „Vicky Cristina Barcelona”, „Wszystko Gra”.

W sierpniu na widzów Orange Kino Letnie czekają kolejne hity m.in. „Coco Chanel” czy „Jagodowa miłość”.

Poza kinami pod gołym niebem Orange wpadło na kreatywny pomysł wykorzystania polskiej kolei i dzięki temu, przez wakacje, możemy oglądać filmy w Wagonie Filmowym PKP Intercity, kursującym miedzy Bałtykiem a Tatrami. Według mnie świetny pomysł, biorąc pod uwagę ilość godzin, jakie trzeba spędzić w pociągu na tej trasie.

Więcej informacji o projekcie i repertuarze można znaleźć na oficjalnej stronie www.orangekinoletnie.wp.pl.

Orange postawił na wielbicieli kina w każdym wieku, a Plus raczej na młodych – i właśnie dla nich zorganizował akcję Trick Truck Plus.

Akcja Plusa kończy się już niebawem, bo 22 maja, jednak przypomnijmy, co przygotowano dla byłych i przyszłych uczestników tej imprezy. Otóż Trick Truck to ciężarówka podróżująca po Polsce, prezentująca najnowsze propozycje rozrywki sieci Plus: dla fanów gier komputerowych – Cyberarena36i6.pl, miłośników muzyki – Muzodajnia.pl, a dla maniaków sportu – siatkarska strefa Simplusa.

Trick Truck to również muzyka na żywo i pokazy lowridera – jedynego w Polsce tańczącego samochodu.

tricktruck

Jeśli chcecie załapać się na mobilną akcję Plusa to poniżej przedstawiamy najbliższą trasę Trick Trucka:

10-11/08/2009 Warszawa
14-15/08/2009 Trójmiasto
16-17/08/2009 Trójmiasto
18/08/2009 Chałupy
20-21/08/2009 Łódź

Źródła: http://www.plus.pl/
http://biuroprasowe.tp.pl/

Dziel się artykułem!

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus