orange_przechodzi_do_ofensywy

„Pomarańczowa” sieć długo trzymała wszystkich w niepewności: odpowiedzą własną wiosenną ofertą w „wojnie cenowej” czy będą czekać aż do wakacji (czytaj więcej)? Odpowiedzieli. Od wczoraj w pre-paidowych taryfach Nowe Orange Go i Orange POP obowiązują stawki 29 groszy za minutę połączenia do wszystkich sieci (z wyjątkiem Play oraz wirtualnego operatora – Polsatu Cyfrowego).

Z oferty mogą korzystać zarówno nowi, jak i obecni klienci sieci. W Orange POP nie trzeba przy tym niczego aktywować, włączać dodatkowych planów taryfowych i doładowań. Po prostu się dzwoni. Bonusy (rozmaite pakiety obniżające koszty wybranych usług itp.) można sobie oczywiście dobrać, ale nie jest to konieczne. W standardzie za minutę rozmowy zapłacimy 29 groszy, natomiast za przesłanie wiadomości (SMS i MMS tak samo) 20 groszy. Ceny te obowiązują też w Nowym Orange Go, jednak tutaj warunkiem skorzystania z nich jest doładowanie konta na przynajmniej 50 zł.

Przypomnijmy, że pre-paidowa „wojna cenowa” rozpoczęła się w połowie marca, gdy sieć Play wprowadziła taryfę Fresh, w której minuta połączenia do wszystkich sieci kosztuje 29 groszy, SMS 9 groszy, a MMS 19 groszy. Na tę ofertę odpowiedział zarówno Simplus – „Twój Profil”: 29 groszy za minutę do wszystkich sieci z wyjątkiem Play (72 grosze), SMS za 18 groszy, MMS za 40 groszy – jak i Heyah: 25 groszy za minutę do „wszystkich”, 68 groszy do Play, 15 groszy za SMS i 40 groszy za MMS. Orange zwlekało najdłużej, starannie przygotowując odpowiedź dla konkurencji, aż w końcu wytoczyło ciężkie działa.

Jeśli dodamy do tego, że od przedwczoraj (22 kwietnia) polsko-francuska sieć promuje również swoją nową usługę – bardzo udana, zabawna i pomysłowa reklama telewizyjna (zobacz spot) – przygotowaną z wykorzystaniem infrastruktury kinowej Cinema City i Orange IMAX, „Środy z Orange”, musimy przyjąć do wiadomości, że mamy do czynienia z prawdziwą „pomarańczową ofensywą”.

Źródło: http://www.orange.pl/

Dziel się artykułem!

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus