Czy wiecie, że wygląd czcionki, którą jest napisana nazwa lub logo firmy/marki może znacznie wpłynąć na postrzeganie produktu oraz samej firmy? Przypuszczam, że wielu z Was jest tego świadomych natomiast musicie wiedzieć, że nikt nie przykłada większej wagi do tego typu „szczegółów” co Nokia, która zdecydowała się zmienić swoją czcionkę mimo tego, że dotychczas obowiązująca czcionka Nokia Sans jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych czcionek na rynku!

No ale stało się. Nokia Sans doczekała się swojego następcy – Nokia Pure. Nowa czcionka jest po prostu… prosta ale i piękna zarazem! I możemy być pewni, że już niedługo nowe litery i cyfry zobaczymy zarówno na wszystkich bannerach, reklamach, stronie internetowej, a także w samych komórkach. Na blogu Nokia Conversations blog może aktualnie obejrzeć pierwsze grafiki przedstawiające nową czcionkę na ekranie komórkidokładnie TUTAJ.

Dziel się artykułem!

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus