mobile_web_audience2

Jakie strony internetowe najczęściej przeglądają w swoim telefonie Polacy? Tego jeszcze nie wiemy, ale za to mamy dla Was interesujące wyniki badań, jakie przeprowadzono wśród Amerykanów…

Korzystanie z Internetu przez telefon przestało być już, według badań rynkowych, domeną młodych mężczyzn. Nowy raport sporządzony przez firmę Nielsen, dostawcę badań marketingowych, dowodzi, że kobiety, nastolatki oraz emeryci przyczynili się do zwiększenia popularności korzystania z sieci przez komórkę o 34% w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Kobiety korzystały z Mobile Web 43% razy więcej niż rok temu, co do grupy nastolatek wzrost ten wyniósł 45%, ale największy, bo aż 67% wzrost odnotowano w grupie osób mających więcej niż 65 lat. Mimo wszystko seniorzy i tak stanowią zaledwie 3% wszystkich komórkowych internautów.

Jeśli zaś chodzi o nastolatków to w ich grupie również odnotowano wzrost popularności komórkowego Internetu. Nastolatki korzystały z Mobile Web 45% więcej razy więcej niż rok temu.

Raport ukazuje ciekawe różnice między płciami w preferencjach odnośnie serwisów.

Jak statystyczna amerykańska kobieta spędza czas w komórkowej sieci? Otóż dla Amerykanek najbardziej liczą się informacje ze świata. Płeć piękna najchętniej zagląda na People.com, w dalszej kolejności AT&T Search oraz na Horoscope.com. Popularny wśród kobiet jest również Facebook, MySpace oraz Kraft Food, internetowy poradnik kulinarny.

Amerykańscy mężczyźni natomiast szukają nowinek na tematy związane z technologią, sportem oraz grami. Ich ulubione serwisy to Gizmodo.com, Maxim.com i NBA.com. Na wysokiej pozycji znalazły się także serwisy biznesowo-informacyjne.

Powyżej, na wykresie, znajdują się wyniki raportu (żółty kolor oznacza procentowy wzrost korzystania z mobile web w ciągu ostatniego roku, zaś niebieski pokazuje, jaki procent wszystkich komórkowych internautów stanowi dana grupa).

Źródło: http://www.intomobile.com/

Dziel się artykułem!

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus