bez_dwuznacznosci

Sieć Play przyzwyczaiła nas swoimi działaniami do rozmaitych, czasem kontrowersyjnych zachowań marketingowych. Piszemy o nich zarówno aprobująco – jak o kampanii bardzo celnie wymierzonej w Plusa – jak i, delikatnie mówiąc, bez entuzjazmu, jak wtedy, gdy wyszło na jaw, że logo Play Fresh było – znowu delikatnie mówiąc – inspirowane istniejącym wcześniej znakiem graficznym. Tym razem znów warto Play pochwalić – aktywni na forach internetowych przedstawiciele operatora od tygodnia nie ukrywają swoją tożsamości, „anonimowo” zachwalając produkty Play, ale występują wobec innych użytkowników z otwartą przyłbicą.

Niby niewiele, ale jak – tym razem słusznie – zauważył na swoim blogu znany z uszczypliwości wobec konkurencji rzecznik Play, Marcin Gruszka, w Polsce to chyba nie jest aż tak popularne. W istocie. Normą jest raczej „tajniaczenie” się pod mniej lub bardziej wymyślnymi nickami i udawanie „zwykłych użytkowników”. Oczywiście w autoopisie „rewolucyjnego” pomysłu Play dominują przechwałki, podkreślanie nowatorstwa i wplecione między wiersze nabijanie się z konkurencji, która – jakoby – wciąż nieudolnie czai się po okopach, ale mimo wszystko szacunek.

Oto jako rzecze rzecznik Gruszka: Od kilku dni na głównych forach pozakładaliśmy profile Play4You1 i Play4You2. Pod tymi nickami będą pracować nasi najlepsi konsultanci po to aby aktywnie pomagać Klientom PLAY również w tej wirtualnej rzeczywistości. Celem/zadaniem PLAY4You nie będzie przekonywanie kogokolwiek czy FRESH jest czy nie jest najlepszą ofertą na rynku, to chyba oczywiste. Celem tej akcji jest szybka i skuteczna pomoc. Będziemy przeglądając fora dyskusyjne poszukując osób, które potrzebują wsparcia/ skutecznej pomocy. Zapodziało się zgłoszenie, nie działa pakiet, przedłuża się rozpatrywanie reklamacji, Gruszka Cię wkurzył (ok., tym ostatnim nie będziemy się zajmować!). Celowo piszę o tej akcji w tak otwarty sposób. Nie chcę aby ktokolwiek inny podszywał się pod nasze działanie. Pamiętajcie – tylko te dwa nicki – to ludzie z PLAY.

Jak będziemy działać? Znajdujemy usera, który opisuje swój problem – prosimy go w jednym z kolejnych postów o kontakt. Czasem będziemy odpisywać od razu na forum, czasem bezpośrednio użytkownikowi. A co ja będę pisał – sprawdźcie sami jak to działa!!!! Konsultanci nie będą pracować 24H, więc czasem to potrwa.

Sprawdzimy.

Źródło: http://playmobile.pl/

Dziel się artykułem!

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus